piątek, 8 kwietnia 2011

Decoupage - szkatułki, szkatułeczki...

SZKATUŁKI.... SZKATUŁECZKI..... PUDEŁKA.... PUDEŁECZKA... 


Chciałabym Wam pokazać niektóre z moich prac. I tu pudełka i pudełeczka , które wykonałam własnoręcznie. Oczywiście zaznaczam że dopiero uczę się sztuki decoupage i wiem że nie są one idealne. Ale myślę że są na pewno ciekawe i z pewnością niepowtarzalne. W miarę możliwości i na tyle na ile pozwala mi na to czas i moja córeczka Berenika dłubię sobie różne różności. Oczywiście Berenisia również "pomaga" mi w wykonywaniu prac, najczęściej kończy się to wylaną wodą, lub farbą... ale cóż taki już los mamy 2-latka.

Miłego oglądania :)

Proszę o szczere komentarze:)



























... i co wy o tym sądzicie. 
Każda opinia jest dla mnie cenna wskazówką.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz