piątek, 8 kwietnia 2011

Moje jaja wielkanocne decoupage:)



Ponieważ zbliżają się święta chciałabym wprowadzić troszeczkę Wielkanocnej atmosfery :)


Wielkanoc tuż tuż chociaż u mnie już od dawna nowe pomysły na jaja Wielkanocne wciąż mi się po głowie pałętają. 


To niektóre z moich prac, większość już sprzedanych, czyli się podobają. Miło gdy coś co sam wykonasz pomaga innym wprowadzić troszkę wielkanocnej atmosfery...
Nic tak nie cieszy jak buzie uśmiechniętych ludzi :)

DECOUPAGE - JAJA WIELKANOCNE
















JAJA WIELKANOCNE - INNE









Proszę o opinię czy Wam się podobają moje jajka, dopiero zaczynam swoją przygodę z decoupage i uczę się dlatego tak cenne staną się dla mnie Wasze szczere opinie. Zniosę najszczerszą nawet krytykę.



1 komentarz:

  1. haha! ja też kiedyś robiłam jajka z baziami :) są śliczne:) a te z materiału... ach! PIĘKNE :)

    OdpowiedzUsuń